Friday, November 18, 2011

Saya Nak Samsung Galaxy S II Sebab

Berita tergempar dari Beta.my baru-baru ini betul betul menguji kemampuan setiap blogger tanahair! chewah..apa story mory morning glory? Aaahhhhh...cerita panas lagi mengasyikkan. Ini semua gara-gara revolusi gadget smartphone yang semakin berleluasa. Tak lupa juga rekabentuknya yang slim dan nipis memang menjadi tarikan serta menggodakan. Senang cerita tak lekang di mata memandang dan tak pening dibuatnya kerana sememangnya kebolehan dan kepintaran smartphone ini mampu memudahkan segala pesanan dan 'task' yang ingin diselesaikan. Semuanya hanya sentuhan dari hujung jari anda!
Oleh itu, ketandusan idea tidak patut menjadi alasan serta penghalang bagi saya untuk memilikinya. Ok cerita punya cerita mari tonton video yang sempat saya rakamkan untuk membongkar rahsia seperti gambar yang tertera di bawah:

Contest ini dianjurkan oleh Beta.my & ditaja oleh Mynewshub



Huhuhu...dari muka moyok boleh jadi ceria dan teruja budak tu kan? Thanks to Spongebob Beta.my dan Mynewshub. Harap harap skrin telefon bimbit yang pecah dan parah tu boleh diganti dengan SAMSUNG GALAXY S II !(ketawa ala ala Spongebob).

Tunggu apa lagi?? tarikh tutup hari ini!! Cepat klik link di SINI untuk mencuba nasib!

4 comments:

CIKGU NAMAN said...

fuhh..berbakat ni..boleh masuk siri TV ni..hehe..good luck!!

Devi da Lil' DeviL said...

hi cikgu naman,

terima kasih..hehe

Benjy said...

Video menarik :)

Devi da Lil' DeviL said...

Terima kasih benjy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...